BelkovicsRobert.Blog.Hu

 

 

 

 

 

Utolsó kommentek

  • Benjámin Mikulecz: És van valami információ az eredeti sorrendről? Hogy milyen sorrendben lett felvéve? (2013.01.05. 14:56) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Már eszembe jutott, megvannak, csak, igen. Köszönöm! (2012.12.30. 16:23) Letöltés
  • REZ: @Benjámin Mikulecz: Szedjed oket a youtuberol a keepvid.com segitsegevel. (2012.12.30. 14:06) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Gyakorlatilag csak az első néhányat lehet letölteni=/ Miért? (2012.12.30. 11:34) Letöltés
  • JRtelecaster: Adhatna magáról valami jelet! :D (2012.02.16. 16:03) Hello!
  • Kopi Gery: buzi vagyok!kopi (2011.09.28. 12:52) Járóka
  • KissVeronika021: Jó :) (2011.02.28. 16:40) Redőny
  • hgfpax: Én 1995 július 10-én születtem xD (2011.02.07. 19:05) Míg a mi Robikánkra várunk...
  • Utolsó 20

Angoltanár

2010.03.28. 13:33 REZ


A feliratért óriási köszönet Szalmási Áronnak!


Belkovics: Ó igen ittvagyok, pillanat, jó napot kívánok

nő: Öö, Kezes Ágnes vagyok

Belkovics: Ági néni, érdeklődenék a angol nyelv tanításról 'Van ta tor'

nő: Öö (Belkovics: Tankszfsszspl) kivel beszélek?

Belkovics: Kovács Ádám, ja elnézést nem mutatkoztam be? (nő: Nem) Vámosgyörk

nő: Nem nem nem

Belkovics: Ja, bocsánat (nő: Ö helló) Nos ő (nő: Te telefonáltál múlt héten?) Nem, nem drága nem, öö szóval angolt tanítanak, ki akarnák menni Amerikába, 3 hónapra (nő: Ühümm), onnan meg Izraelbe (nő: Aha), onnan majd Szaud-Arábiába, Mongólia, Pécs, Dunaújváros, Detk, és úgy haza vissza

nő: Ez micsoda, biciglitúra? :-)

Belkovics: És má' holnap indulok, úgyhogy gyorsan megkéne tanulnom egy pár szót angolul, Pénz, pénz nem számít?

nő: Ez most szivatás?

Belkovics: Hát, elég nagy hivatás, végülis a reptereken kell lerendeznem egy-két fontos információt.. namost én csak annyit tudok angolul 'Forn tú don'

nő: Na figyelj (Belkovics: Meg azt hogy kaviár) hogy ha komolyan-komolyan gondolod hogy (Belkovics: Igen?) tárgyaljunk akkor (Belkovics: Mikor tudom én megkeresni önt? Ma! Időpontot kérnék, köszönöm .. előre is .. nekem csak egy pár szó kéne, hogy ha tud-tudna kölcsönadni, azt a, van biztos az a gépe, ami ilyen mondatokat csinál, az a angol-magyart fordít angolra (nő: Őő figyelj, én nézd nézd) én azt elviszem oszt nem is viszem vissza (nő: Órákat adok, pénzért)

Belkovics: Swa-swacc órák vagy?

nő: Így van, ahogy mondod

Belkovics: Olyan órákat?

nő: Ok? Hogy ha most komolyan gondolod (Belkovics: Igen? Hol tudom megkeresni?) nyugodj meg,
akkor nyugodj meg (Belkovics: De má' annyira izgulok hogy má' má' nemtudom hogy mit-mit micsináljak) Figyelj, hát ha gondolod akkor (Belkovics: Igen?) 6-ra ma gyere be

Belkovics: Hova?

nő: Pesti út 3.

Belkovics: Pesti út 3., egyedül lesz?

nő: Öhm

Belkovics: Hogy ismerem meg önt akkor?

nő: Ez egy 10 emeletes, és fel kell csöngetned (Belkovics: Jó) ok?

Belkovics: Jó, rajtam egy napszemüveg lesz, és egy hosszú ballonkabát, ahogy szoktam közlekedni külföldre is jó?

nő: Alatta ne hozzál fegyvert

Belkovics: Haha, csak egy fegyverem van de az iszonyú, köszönöm szépen jó?

nő: Öhm ok :-)

Belkovics: Viszonhallás
 

Szólj hozzá!

Címkék: angol angoltanár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása