BelkovicsRobert.Blog.Hu

 

 

 

 

 

Utolsó kommentek

  • Benjámin Mikulecz: És van valami információ az eredeti sorrendről? Hogy milyen sorrendben lett felvéve? (2013.01.05. 14:56) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Már eszembe jutott, megvannak, csak, igen. Köszönöm! (2012.12.30. 16:23) Letöltés
  • REZ: @Benjámin Mikulecz: Szedjed oket a youtuberol a keepvid.com segitsegevel. (2012.12.30. 14:06) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Gyakorlatilag csak az első néhányat lehet letölteni=/ Miért? (2012.12.30. 11:34) Letöltés
  • JRtelecaster: Adhatna magáról valami jelet! :D (2012.02.16. 16:03) Hello!
  • Kopi Gery: buzi vagyok!kopi (2011.09.28. 12:52) Járóka
  • KissVeronika021: Jó :) (2011.02.28. 16:40) Redőny
  • hgfpax: Én 1995 július 10-én születtem xD (2011.02.07. 19:05) Míg a mi Robikánkra várunk...
  • Utolsó 20

Lali

2010.03.28. 13:48 REZ


A feliratért óriási köszönet Csiszár Zoltánnak!


Belkovics: haló jónapot kivánok!

Fiatal nő: öhh, kivel beszélek?

Belkovics: juhász donnert péter vagyok.

Fiatal nő: öhh, mindjárt.

Belkocsi: nem kell! hát ez kit ad ez he?! hát asse...ez hülye. (recsegés) nemá begerjed.

mami: haló?

Belkovics: haló, ittvagyok.

Mami: te vagy lali?

Belkovics: igen én! na mi a helyzet?

Mami:hogyhogy mi a helyzet?

Belkovics: a francba! há má milyen régen találkoztunk. most ellik a kutya-e! haló?

Mami: haló? hallom!

Belkovics: há mikor..tudom. Várjá má ittvan piroska is-e!Adjam?

Mami: Milyen piroska? Nem téves a kapcsolás?

Belkovics: Nem,hát Lali vagyok hát ez hangom is, tudod Donnert La...

(félbeszakad a vonal..)

Belkovics: úú geci.

(recsegés)

Férfi hang: Haló?

Belkovics: igen, ittvagyok!

Mami: háló?

Belkovics: Ittvagyok lajos,heló!Mami!Mivan? Én vagyok az Lajos!

Mami: Figyelj ide,péter, te vagy?

Belkovics: Én! Donnert!

Mami: Na nem tudom hogy ki beszél.

Belkovics: Most Lajos vagy Peti, mi? Milyen vicces hangom van.

Mami: Aha, nemtudom hogy ki vagy, de roppant jól szórakozol.

Belkovics: Na én velem ne nyallizzá itt-e. donnertné, vagy ki.

Mami: Te be vagy rúgva hapsikám?

Belkovics: Berúgva? Szétszívva!hahaha

mami: hahaha, csuda vicces.

Belkovics: bor megy-e még Májkül?Plusz Májkül Dzsekszon lemez? Ucsi! Hogy, elöbb szétkapcsolt a telefon?

Mami: Na, csáó, szia szépfiú!

Belkovics: hahaha,-e cső! Konicsiva!
 

Szólj hozzá!

Címkék: lali

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása