BelkovicsRobert.Blog.Hu

 

 

 

 

 

Utolsó kommentek

  • Benjámin Mikulecz: És van valami információ az eredeti sorrendről? Hogy milyen sorrendben lett felvéve? (2013.01.05. 14:56) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Már eszembe jutott, megvannak, csak, igen. Köszönöm! (2012.12.30. 16:23) Letöltés
  • REZ: @Benjámin Mikulecz: Szedjed oket a youtuberol a keepvid.com segitsegevel. (2012.12.30. 14:06) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Gyakorlatilag csak az első néhányat lehet letölteni=/ Miért? (2012.12.30. 11:34) Letöltés
  • JRtelecaster: Adhatna magáról valami jelet! :D (2012.02.16. 16:03) Hello!
  • Kopi Gery: buzi vagyok!kopi (2011.09.28. 12:52) Járóka
  • KissVeronika021: Jó :) (2011.02.28. 16:40) Redőny
  • hgfpax: Én 1995 július 10-én születtem xD (2011.02.07. 19:05) Míg a mi Robikánkra várunk...
  • Utolsó 20

ETZ 250

2010.03.28. 13:37 REZ


A feliratért óriási köszönet Szalmási Áronnak!


Belkovics: Halló, kezitcsókolom!

néni: Jónapot kívánok

Belkovics: Rigójancsi István .. öö itt eladó a ETZ 250-es?

néni: Igen igen igen igen

Belkovics: Milyen állapotba van a srác?

néni: Nagyon jó

Belkovics: Nagyon jó? Mennyivel megy ha 3-ból visszarakom 2-be?

néni: Há' nemtudom, majd adom a férjemet jó?

Belkovics: Jó, köszönöm

néni: 'Pisti!'

Belkovics: 'Piszti! Piszti! Hülye bumsz, ért majd hozzá gondolom ... Halló, jónapot kívánok

férfi: Jónapot

Belkovics: Juhász András, ETZ iránt érdeklődenék

férfi: Igen?

Belkovics: Milyen állapotba van?

férfi: Hát 88-as tirisztoros gyujtás, (Belkovics: Aha, aha aha) piros szinű, állapota 2. tulaj vagyok, nagyon jó állapotú.

Belkovics: Értem, na most, aha, jó. 47.000 Ft-ért látom nem is olyan drága

férfi: Igen, irányárba..

Belkovics: Aaah, nem olyan drága ez. Na most, a főtengely megvan-e benne fordítva?

férfi: Hogy fordítva?

Belkovics: Hát, tehát hogy nem volt tuningolva és fordított berakással készült gyöngyházzal, kirakásokkal

férfi: Fúú, hát ez nem volt még tuningolva, ez teljesen gyári a motorja

Belkovics: Jó, és pöc-röff indul minden?

férfi: Persze

Belkovics: Jó (férfi: Új aksi van benne.) Aha, na most mennyit-mennyit megy ha 3-ból visszarakom 2-be?

férfi: Hát ez jó kérdés volt

Belkovics: Nem tudja még így?

férfi: Hát én ilyeneket nem próbálgattam

Belkovics: Aha, mennyire van összetörve a motor?

férfi: Semennyire

Belkovics: Nincs összetörve

férfi: Nincs

Belkovics: Aha értem. Küllő, küllőzete milyen bordázott vagy alsóhasítású?

férfi: Hát ez is jó kérdés volt..

Belkovics: Nem tudja azt se? Jó mind1

férfi: Annyit tudok hogy 16-os kerék van rajta, én fűztem rá

Belkovics: Aha, értem-értem. Az ülés mintázata kirajzolós, vagy temperamentumos?

férfi: Hmm, gyári ülés

Belkovics: Gyári az is, akkor az a Horváth Lajos féle lehet, igen. Aaah mit akartam még kérdezni, a sebesség, hány sebességes ez 8?

férfi: 5

Belkovics: Jajj, ja igen mer' ez az 5-ös, mer az a .. tehát 5 sebesség. Horváth Klári féle összerakásos lehet, értem. Hol-hol van ez a motor, hol találom meg, magukat? Halló? Ha-ló, Ha ló, halló, halló .. 'Nem tette le, szétkapcsolt ez az állat'
 

Szólj hozzá!

Címkék: 250 etz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása