BelkovicsRobert.Blog.Hu

 

 

 

 

 

Utolsó kommentek

  • Benjámin Mikulecz: És van valami információ az eredeti sorrendről? Hogy milyen sorrendben lett felvéve? (2013.01.05. 14:56) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Már eszembe jutott, megvannak, csak, igen. Köszönöm! (2012.12.30. 16:23) Letöltés
  • REZ: @Benjámin Mikulecz: Szedjed oket a youtuberol a keepvid.com segitsegevel. (2012.12.30. 14:06) Letöltés
  • Benjámin Mikulecz: Gyakorlatilag csak az első néhányat lehet letölteni=/ Miért? (2012.12.30. 11:34) Letöltés
  • JRtelecaster: Adhatna magáról valami jelet! :D (2012.02.16. 16:03) Hello!
  • Kopi Gery: buzi vagyok!kopi (2011.09.28. 12:52) Járóka
  • KissVeronika021: Jó :) (2011.02.28. 16:40) Redőny
  • hgfpax: Én 1995 július 10-én születtem xD (2011.02.07. 19:05) Míg a mi Robikánkra várunk...
  • Utolsó 20

100as Szög

2010.03.28. 13:31 REZ


A feliratért óriási köszönet Szalmási Áronnak!


nő: Igen?

Belkovics: Halló jónapot kívánok, a doktor úrral szeretnék beszélni

nő: Nem tudom adni a férjem, tudok segíteni valamibe?

Belkovics: Hát őő szóval egy olyan panaszom lenne, hogy úgy be van dagadva a mandulám (nő: Igen?) hogy, szóval nem birok semmit lenyelni ... valamelyik nap fogadásból lenyeltem egy 100-as szögnek a negyedét, és .. valamit megkarcolhatott vagy vmi, nagyon, vérzik is, szal nemtom hogy most hova forduljak ezzel .. panasszal

nő: Komolyan beszél?

Belkovics: Igen

nő: 100-as szögnek a milyét nyelte le?

Belkovics: Hát, e ne egy ott a fej része le lett vágva és annak így egy centijét, fogadásból ... és azóta vérzik

nő: Mi az ön szakmája?

Belkovics: Munkanélküli vagyok sajnos, nincs is szakmám mer' hát anyám apám is tök hülye volt szóval..

nő: Jujj

Belkovics: Hát igen ... és hát ez lenne, a probléma

nő: Honnan telefonál?

Belkovics: Gyöngyösről telefonálok, nem merek elmenni inkább ilyen magánrendelésre mennék, mert hülyének néznének engem is

nő: Hát meglepődtem én is amit mondott, (Belkovics: Igen..) de hát azér' hülyének nem nézem (Belkovics: Hát jó, köszönöm.) Megnyerte akkor a fogadást igaz?

Belkovics: Hát, megnyertem..

nő: Megérte?

Belkovics: Hát.. meg, mondjuk most ha így utólag nem érte meg

nő: Na, szóval azon gondolkozom .. olyan 3 óra fele ide tud telefonálni?

Belkovics: 3 óra fele?

nő: Igen, akkor körülbelül a férjem itthon lesz, és akkor megbeszélhetik, hogy át tud jönni (Belkovics: Jó..) vagy-vagy hogyha biztosan át tud jönni, akkor 4 órára jöjjön át és akkor itt lesz a férjem (Belkovics: Igen) és akkor meg is tudja nézni

Belkovics: A férje mennyi idős, hogy ha így szabad érdeklődnöm?

nő: Hát kérdezze meg tőle

Belkovics: Ühümm, jó amúgy (nő: Mer'.) Szőke vagy barna hajú?

nő: Hát, ismeretlenül keresi most ön telefonon?

Belkovics: Hát igen..

nő: Háát, barnás

Belkovics: Barnás..szeme szine?

nő: Hát én már nem is tudom, olyan régen néztem a szemébe (Belkovics: Jaa.) Hát olyan barna azér', barna az is

Belkovics: Jó, hát jó, akkor vissza (nő: Megfogja ismerni biztos, tudja hova kell jönni egyáltalán, vagy át akar jönni?) Igen, persze tudom

nő: Volt már itt?

Belkovics: Nem még

nő: Jó

Belkovics: De, jó hát jó na barnás, és milyen magas hogy úgy?

nő: Öö 170 magas, de itt más férfi nem fog találni itt a ház körül hogy ha ide fog jönni

Belkovics: Há' elég lesz nekem ő is (nő: Na, akkor) és ön ott-otthon teccik majd lenni?

nő: Hát a helyzet az hogy éppen fogok átmenni Gyöngyösre egy óra mulva

Belkovics: Igen, hát akkor jó akkor majd pont egyedül tudok lenni a doktor úrral, ugyanis van még egy másik betegségem is, homoszexualitás .. a neve

nő: Ön teljesen viccel? :-)

Belkovics: Neem, hát csak, hogy így megszerettem volna mondani hogy úgyis párkapcsolatot fogunk létesíteni a kedves férjével

nő: Nagyon humoros ember :-)

Belkovics: Igen..

nő: Jó

Belkovics: Puszillak téged is kedvesem

nő: Megmondaná a nevét?

Belkovics: Kovács Géza

nő: Kovács Géza?

Belkovics: Aha

nő: Jó, na hogyha komoly a problémaja akkor jöjjön át

Belkovics: Ok

nő: Viszonthallásra

Belkovics: Viszlát, szia

 

Szólj hozzá!

Címkék: 100 as szög szeg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása